Dyrektor Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej
w Głogowie
ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy
Zastępca Kierownika ADM „Śródmieście”
1. Wymagania niezbędne:
– posiadanie obywatelstwa polskiego
– stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku
– nie karanie za przestępstwo popełnione umyślnie
– nieposzlakowana opinia
– wykształcenie wyższe techniczne
2.Wymagania dodatkowe:
– znajomość zagadnień związanych z zarządzaniem i administrowaniem nieruchomościami,
– umiejętność efektywnej, dobrej organizacji pracy, kreatywność
– samodzielność, komunikatywność, wysoka kultura osobista
– otwartość na ciągłe doskonalenie
3.Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
– organizuje i nadzoruje pracę podległym pracownikom zwłaszcza grupy konserwatorskiej
oraz funkcjonowanie administracji,
– prowadzi całokształt spraw związanych z zarządzaniem i administrowaniem
nieruchomościami oraz terenów przyległych pod katem technicznym, finansowym,
remontowym, rozliczeniowym ,
– przygotowuje plany remontowo/budżetowe w porozumieniu ze służbami technicznymi
– weryfikuje umowy najmu lokali mieszkalnych komunalnych, socjalnych, garaży,
pomieszczeń gospodarczych itp.
– nadzoruje koszty działalności grupy konserwacyjnej wraz z magazynem oraz koszty
eksploatacyjne budynków zarządzanych przez ADM,
– weryfikuje i podpisuje rachunki/faktury za realizowane prace i usługi w zasobach
administrowanych przez ZGM,
– nadzoruje realizację zadań przyjętych do wykonania przez wspólnoty mieszkaniowe oraz
wszelkie inne remonty/naprawy na administrowanych zasobach,
– uczestniczy w spotkaniach i zebraniach mieszkańców oraz w zebraniach wspólnot
mieszkaniowych,
– nadzoruje i kontroluje prawidłowość prowadzenia dokumentacji m.in. Książek Obiektu
Budowlanego, protokołów zdawczo-odbiorczych, protokołów typowania, rejestru zgłoszeń,
kart inwentaryzacyjnych
– współpracowanie z innymi komórkami organizacyjnymi zakładu
4.Wymagane dokumenty:
a) list motywacyjny
b) życiorys – curriculum vitae,
c) kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie oraz kwalifikacje zawodowe,
d) kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,
e) kserokopie świadectw pracy z poprzednich zakładów pracy,
f) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
g) kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydatów zamierzających skorzystać z uprawnienia określonego w art. 13a ust. 2 ustawy z dn. 21.11.2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. 2024 r. poz. 1135),
h) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w
ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z art.
13 ust. 1 i 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia
2016 r.(Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 oraz ustawą z 21 listopada 2008 r. o pracownikach
samorządowych (Dz. U. 2024 r. 1135)
5.Warunki pracy na stanowisku – praca wykonywana w biurze oraz w terenie wymagająca odpowiedzialności za prawidłowe, rzetelne i zgodne z obowiązującymi przepisami zarządzanie i administrowanie nieruchomościami.
6.Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów
o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w Zakładzie Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze, jest wyższy niż 6 %”.
7. Składanie ofert:
Oferty, zawierające wymienione dokumenty należy złożyć w terminie do dnia 29.01.2025 r. w Zakładzie Gospodarki Mieszkaniowej przy ul. Poczdamskiej 1, 67 – 200 Głogów w sekretariacie Zakładu (II piętro) z dopiskiem na kopercie :
„ Dotyczy naboru na stanowisko – „Zastępca Kierownik ADM „Śródmieście”
Wszelkie dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu : 076 853 11 06
Druk kwestionariusza oraz oświadczeń dostępny poniżej.