Drodzy nasi Mieszkańcy przypominamy, że opłaty niezależne tj.:
– opłaty (zaliczka) za centralne ogrzewanie,
– opłaty za wywóz nieczystości stałych,
– opłaty za wodę i ścieki oraz za podgrzanie zimnej wody,
są ustalane poza naszym Zakładem. Ceny te ustalają i określają dostawcy ww. usług.
To oni co miesiąc kierują do nas faktury na poszczególne wspólnoty/budynki za wykonane usługi czyli dostarczone ciepło, zabrane nieczystości, dostarczoną wodę i odprowadzone ścieki. Nasz Zakład na podstawie tychże faktur dokonuje płatności. Na poczet tychże płatności musimy pobrać pieniądze od Państwa zgodnie z ich faktyczną wysokością przypadającą na poszczególne lokale. Pieniądze te jedynie przez nas „przechodzą” i są w skali roku rozliczane w oparciu o faktycznie zaistniałe koszty!
W trosce o to, aby przy rozliczeniu rocznym za centralne ogrzewanie nie występowała znaczna niedopłata, a tym samym konieczność jednorazowej wpłaty staramy się na bieżąco regulować wysokość zaliczki. Zwiększając zaliczkę na centralne ogrzewanie – bazujemy na faktycznych kosztach wraz z uwzględnieniem podwyżek, które wprowadza dostawca (Energetyka, WPEC).
Rozumiejąc Państwa niezadowolenie z podwyżek, podkreślamy raz jeszcze, że nie mamy wpływu na wzrost cen ze strony dostawców mediów!
Przypominamy, że jedynie prowadzimy sprawy płatności/rozliczenia – bez wpływu na faktycznie występujące koszty i ceny usług!