Dyrektor Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej
w Głogowie
ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy
Kierownik Działu Technicznego
1. Wymagania niezbędne:
– posiadanie obywatelstwa polskiego
– stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku
– nie karanie za przestępstwo popełnione umyślnie
– nieposzlakowana opinia
– wykształcenie wyższe
– minimum 5-letnie doświadczenie na stanowisku kierowniczym
– umiejętność weryfikacji kosztorysów oraz czytania rysunków technicznych
– posiadanie uprawnień budowlanych bez ograniczeń
– praktyczna znajomość przepisów Prawa zamówień publicznych
2.Wymagania dodatkowe:
– znajomość zagadnień związanych z sieciami, instalacjami i urządzeniami cieplnymi
dla potrzeb budownictwa mieszkaniowego
– umiejętność efektywnej, dobrej organizacji pracy, kreatywność
– samodzielność, komunikatywność, wysoka kultura osobista
– otwartość na ciągłe doskonalenie
3.Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
– prowadzenie całokształtu spraw związanych z utrzymaniem w należytym stanie
technicznym zasobów administrowanych i zarządzanych przez ZGM, w tym opracowywanie
planów eksploatacyjno – remontowych
– kontrolowanie kosztorysów, faktur oraz prowadzenie korespondencji dotyczącej działu
– opracowywanie zakresów czynności podległym pracownikom oraz sprawowanie nadzoru
nad ich prawidłowym funkcjonowaniem
– sprawowanie nadzoru nad prawidłowym postępowaniem przetargowym
– nadzór przy organizacji odbioru robót oraz czynny udział w końcowych odbiorach robót
– współpracowanie z innymi komórkami organizacyjnymi zakładu
4.Wymagane dokumenty:
a) list motywacyjny
b) życiorys – curriculum vitae,
c) kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie oraz kwalifikacje zawodowe,
d) kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,
e) kserokopie świadectw pracy z poprzednich zakładów pracy,
f) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
g) oświadczenie kandydata o niekaralności,
h) kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydatów zamierzających skorzystać z uprawnienia określonego w art. 13a ust. 2 ustawy z dn. 21.11.2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. 2018 r.
poz. 1260),
i) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych
zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z art. 13 ust.1 i 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016r (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 oraz ustawą z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. 2019 r. 1282)
5.Warunki pracy na stanowisku – praca wykonywana w biurze oraz w terenie wymagająca odpowiedzialności za prawidłowe, rzetelne i zgodne z obowiązującymi przepisami nadzorowanie robót budowlanych oraz przeprowadzanych przetargów.
6.Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów
o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w Zakładzie Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze, jest wyższy niż 6 %”.
7. Składanie ofert:
Oferty, zawierające wymienione dokumenty należy złożyć w Zakładzie Gospodarki Mieszkaniowej przy ul. Poczdamskiej 1, 67 – 200 Głogów w sekretariacie zakładu (II piętro) z dopiskiem na kopercie : „ Dotyczy naboru na stanowisko – „Kierownik Działu Technicznego”
Wszelkie dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu : 076 853 11 06
Druk kwestionariusza oraz oświadczeń dostępny poniżej.